Random?

Haha, hej min eftermiddad typ flöööög ivag framför datorn, haha! 
Sen märkte jag att kl va typ halv 10 och jag måste fixa mig iordning, gå ut med hunden göra läxor duscha och massa sånt.. HAHA! Så eftersom mitt hår såg ut som en stor boll fick jag sätta upp de i en toffs, satte på mig ansiktsmast och sprang ut medd hunden, och jag tänkte ju liksom omen här på Hägervägen bor de bara gamla och småbarn så ingen är ute.

Haha, men ofc så möter man massa personer när man springer med hunden, jackan tätt ihoptryckt eftersom jag inte hade någon tröja under (fråga inte varför) och anssiktet va helt vitt med ansktsmask och alla som sätt mig i toffs vet att jag är riktgt ful i de, passar inte alls mig om jag får säga det själv. 
 
haha, så typ as pinsamt, men sen gick jag in i duschen och everything was fine ;) Haha! ♥
Men är sjukt stressad nu för jag måste sova! Är inte så trött men de kommer jag att vara imorgon så... Haha! ♥
men måste fixa mig klart och detta va värdens random inlägg så puss! :*
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback